Sidor

tisdag 19 februari 2013

Blogg award

Sandra och Marie skickade en award till mej så skall svara på frågorna nudå. S & M's blogg hittar ni Häär.                                                                                                                                                                   1. Din högsta dröm?
Har väl nog ganska många drömmar men en av dem är nog att få fara till new york.

2. Varför börja du blogga?
För att jag tyckt de verkade så roligt att skriva blogg....och många av mina kompisar hade börjat :)

3. Hur gör du för att orka hålla blogg motivationen uppe?
 Jag läser många andra bloggar, och försöker göra åtminstone ett inlägg per dag.

4. Vad prioriterar du högst i livet?
De e väl nog familjen och mina vänner :) Sen så vill ja ju också ha en bra utbildning men de är inte  nåt jag funderar på nu.

5. Vad är det världsta du har varit med om? 
Vet faktist inte vad jag skall svara på den fråga eftersom jag inte har varit med om nåt riktigt farligt ;)

De nya nominerade bloggarna är: PernillaMariaHannahNathalie

Och frågorna är:

1. Vad är ditt mål med ditt bloggande? Eller varför vill du blogga?
2. Om du fick en önskan vad skulle du önska?
3. Är du nöjd med dej själv?
4. Din värsta fobi?
5. Vem betyder mest för dej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar