Sidor

fredag 11 oktober 2013

låååång dag

Kom just hem, har inte vari hemma sen halv 8 imorse typ. började med 2 första timmarna i skolan sen for jag till stan och äta till subway me Julia och så efter det så sålde jag o Julia 3 timmar på marknaden. sen vandrade jag runt där en timme me jennie och sen var de dags igen fö en timmes försäljning men denna gång för united taste. Vandrade igen efter det en timme runt där på marknaden med Lovisa före vi sku fa ti kyrkan på nån rippi grej. Satt i kyrkan i TVÅ timmar, kände bara hur ögonen inte ville vara öppna. och nu är jag äntligen hemma och håller på att packa inför dagsresan till vuokatti imorgon. Snart blir det soffan och idol för min del och sen sängeen, tidig väckning imorgon.

Blev ett ganska långt inlägg dehär men ja som rubriken säger en låång dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar