Sidor

måndag 17 februari 2014

It's back!

(Detta skulle ha publicerats igår)
Måndag och jag har fått en förkylning tillbaka, de är så jobbit att sitta i skolbänken när de rinner ur näsan och med huvudvärk. Det känns som jag int hunnit vara frisk denna vinter, utan de har varit förkylning på förkylning.
Tar de lungt ikväll och hoppas på att den går över snabbt!

Idag for jag och pratade med studiehandledaren för jag har fått nog med tyska, och vill verkligen byta bort de. Vet inte varför jag skall göra det jobbit fö mej själv och välja ett till språk!?  Men som tur ser det utsom att jag skall få byta bort de till träning och idrottsutveckling, hoppas hoppas.  Skulle vara såå skönt att inte behöva börja torsdags mornarna med tyska!

Nu skall jag se om jag har några läxor som behövs göras, hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar