Sidor

torsdag 13 februari 2014

KÄNDISBLOGGAR

Jag har aldrig riktit fassnat för kändisbloggar eftersom jag känner att jag vill kanske veta lite vem den personen är,  som skriver bloggen. Egentligen vet jag faktist inte varför jag inte gillar dom allt för mycket.

MEN, två sycken kändisbloggar finns det som jag läser nästan dagligen. Speciellt en gillar jag extra mycket.
Nämligen:
-Laila bagge, Hon skriver om sitt liv, och då menar jag helt bokstavligen omsitt liv. Hon gör inget bättre än vad det är i verkligheten och inte sämre heller.
Roliga och inlägg med många bilder, en blogg man gillar helt enkelt!

-Sara Jönsson,Vet int e vad det är jag gillar med denna. Hon har ganska många nya saker pågång hela tiden, så de är kanske det att den blir inte tråkig att läsa i längden. Det är liksom hela tiden nått nytt. Men ta och läsa den så får ni se om ni gillar den.

Det fick va kvällens två tips. Tipsa gärna vad jag kan blogga om, alltid roligt att veta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar