Sidor

söndag 23 mars 2014

11 fakta

Tror aldrig jag har gjort någon fakta lista om mej förut här på bloggen men nu tipsade min vän Viktoria mej att jag skulle göra de så skall försöka komma på nått!

1. Jag kan nästan aldrig hitta något att ha på mej på morgonen så därför blir det nästan varje gång ett besök till mina systrars garderob.

2. Före jag somnar checkar jag alltid telefonen, instagram, facebook osv. 

3. Såhäär morgontrött.

4. Har några smeknamn, dock inte så vackra..."Kalles kaviar", "Jentti" eller bara "Kaviar". Men gillar nog bäst att bli kallad Jenna ;)

5. Jag är klumpig när det gäller att hålla i telefoner.

6. Ganska duktig när det gäller att hålla i pengar, oftast!

7. Dricker inte mjölk, ingen större orsak utan jag gillar de inte, dricker hellre vatten.

8. Har bott i kållby större delen av mitt liv. (Vilket dom flesta kanske visste)

9. Jag har 4 syskon, Viktor, Sandra, Hannes och Pernilla.

10. På helgarna hemma går jag oftast klädd i min onepiece.

11. Just nu äter jag Makuuni godis som jag just hämtade med Marie och Hannes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar