Sidor

lördag 5 april 2014

Tackar!

Superkul att se att vad ni svarat på frågeformuläret och TACK till de som har tagit sej tid till att svara. Nu vet jag lite mer vad ni tycker jag borde skriva mer om här i bloggen och har blivit mera taggad att försöka bättra på min blogg. 
Jag skall försöka "uppfylla" era önskningar så gott jag kan men är inte säker på om jag lyckas!
Det var t.ex en som skrev att jag skulle behöva sätta upp mera outfits här på bloggen, visst jag skall försöka men vet inte hur det kommer gå eftersom jag nästan varje dag bar går med vanliga tråkiga kläder och då är jag inte riktigt "inspirerad" att ta fina outfit bilder. För jag orkar inte på vanliga skoldagar klä mej så vackert, oftast blir det svarta byxor och en helfärgad tröja, och ibland när jag orkar så har jag till och med några smycken ;) Men visst kan jag sätta upp ändå fasst dom ibland kan vara lite tråkiga! :)
Det fanns också en del andra önskningar som jag skall försöka bättra mej på!

Oftast blir det ju inlägg från mobilen, för den har jag med mej överallt och det är också på den jag har alla mina bilder.

Om det är fortfarande någon som inte har fyllt i frågeformuläret och vill göra det så kan ni göra de HÄR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar