Sidor

torsdag 22 maj 2014

Turister i Paris

Skulle ha publicerats på lördakväll...

Nu har jag tid för bloggen.
I fredags åkte vi ju iväg med tåg från bennäs till hesa. Var nervös hela tågresan att jag inte skulle slippa på flyge sen eftersom jag kvällen innan kom på att jag hade mitt pass i bilen, och med den bilen var mamma å pappa påväg över till sverige. Men tillslut lyckade vi fixa ett snabbpass på vanda flygfält.
Tre timmar flyg från hesa till Paris.
Metro två timmar från flygfältet till var vi skulle bo. 
Väl framme var jag riktigt trött.
Familjen jag bor hos är jätte trevliga, dock inte så bra på engelska.

Idag har vi turistat i Paris, och en bildbomb från dagen får ni här.
Som ni ser så var vädret toppen! Hade alltför mycket kläder på mej. 

Nu ikväll kom julia å hennes värdfamilj över hit till Carlas, roligkväll!
Nu tar jag natt, godnatt!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar