Sidor

tisdag 15 juli 2014

Hallo

Uupsista vad bloggen lämnat på sidan. Men jag har inte haft så bra nät så då är de inte så lätt att få något att publiceras.

Men nu iallafall har vi påbörjat en liten del av vår hem resa. Imorse tog vi bussen upp till seattle, så idag har vi haft rundtur i seattle och shopping. Nu skall vi sova en natt här och imorgon lite shopping ännu förrän flyget lyfter på eftermiddagen. 



Gårkvällen/natten var så härlig. Det var sista kvällen med Millie och alla amerikanska vänner. Först var vi på youth gathering, sen for vi till Millies och pratade, gick runt i skogen mitt på natten, satt vid en söt liten damm och halvsovde, satt ute på Millies "stuntar" tills det var onödigt att gå och lägga oss för klockan hade då redan hunnit bli 5 på morgonen och klockan skulle ringa 6.Vi tog farväl av Millies vänner, packade klart, och tillsist hann vi ta en halvtimmes tupplur förrän vi steg upp igen och käkade morgonmål. 

Sen iväg till bussen, och där hamnade vi att säga hejdå till underbara Millie som vi kommer sakna så otroligt mycket! Som tur ser de ut som att hon kommer till Finland nästa sommar!

Gissa om jag varit trött denhär dagen, och jag har somnat alla gånger vi suttit i en buss, så nu skall jag ta natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar