Sidor

fredag 2 januari 2015

2014

1. Vad fick dig att må bra 2014?
Att få göra det jag tycker om att göra och att umgås med fina människor.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inte några speciella nyårslöften, och har aldrig haft det heller. 

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

4. Vilka länder besökte du?
 Frankrike och Usa.


5. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Inget speciellt vad jag kan komma på eller bättre finskakunskaper skulle sitta fint, haha xD

6. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
12 Maj (bara för att det är min födelsedag), 1-16.7 (Usa).

7. Vad var din största framgång 2014?
Har nog inte haft några större framgångar.  

8. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Det minns jag inte.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte något värre men har varit ovanligt mycket förkyld, känns som jag har varit förkyld större delen av året.

10. Bästa köpet?
Har gjort många bra köp men telefonen var ett bra köp.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Största delen av året spenderade jag nästan inga pengar alls eftersom jag sparade till Usa resan. Så mycket av pengarna för till Usa där jag också köpte mycket kläder.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?Wiggle- Snoop dogg, Jason Derulo

14. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet ej.

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
finns säkert nått men kommer inte på nått nu. 

17. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Gjorde väl inte så mycket speciellt.

 19. Vilken TV-serie var din favorit i år? 
De var en svår fråga, har sett såå många. 
Arrow
Nashville
Chicago fire / PD
Revenge
Där var några ;)

Nu kommer en bildbomb från året. Jag hade nästa bara bilder från sommaren, men bättre än inget.

















2014 har varit ett toppen år och jag har fått göra en massa roliga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar