Sidor

onsdag 11 mars 2015

BESÖK FRÅN FRANKRIKE

Det var länge sen sist. Något som jag inte har nämnt här på bloggen är att jag skulle få besök från frankrike. I måndags sent på kvällen kom dom hit från frankrike och Carla bor hos mej. Dom åker hem igen på freda morgon. 
Igår, tisdag var vi först i skolan och sen for vi på en konsert till campus. Efter konserten for vi till cafe skorpan på en kanelbulle. På kvällen for vi och vinterbada till strandis. Jag badade inte utan jag bara såg på. Efteråt for vi ännu till Julias med hon och Maissa.
Idag hade vi friluftsdag i skolan, fransmännen for iväg till lapua men jag stannade här. På förmiddagen var jag med lovisa på länk, vädret var perfekt!
Efter maten så for vi till Jeppis gym.
Ikväll skall vi och äta till Mr. Bank med dom från frankrike och efteråt så far vi till Lisas och umgås. Hoppas på en rolig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar