Sidor

lördag 28 mars 2015

HEMSKT MYCKET HEJ!

Har helt hållit mej borta från bloggvärlden den senaste tiden, har varken läst eller skrivit någon blogg. Varför vet jag inte!?

Men nu skall ja iallafall försöka vara tillbakas. Det känns som det har varit väldans mycket på senaste tiden även om det kanske inte har det. Men ändå skall det bli så skönt att få fara iväg till Ruka på onsdag. Det har ju hunnit bli en stund sen vi var där så de ska bli kul att få åka dit ännu en sista gång denna vinter. 

Idag har jag jobbat och sen bara suttit, så surt väder idag också.
Ikväll ska jag fara på US, de blir kul att träffa lite folk, känns som det är en stund sen.
 
Här är två bilder från dom senaste dagarna, tyvärr är två bilder det ända jag har.
Nå nu är jag tillbaka, EN vecka och TVÅ dagar senare. Hoppas det håller i sej!

Ha en fin lördakväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar