Sidor

onsdag 29 april 2015

LITE BLANDAT

En onsdag med skolan och körövningar, inte mycket annat. I skolan blir allting lugnare och lugnare men fortfarande så har vi några "arbeten" som skall lämnas in och prov att skriva. Maj månaden kommer bli ganska fullproppade, speciellt helgerna. Eftersom jag nu i maj månad både städar och jobbar vid Fäboda så kommer dom flesta helgerna bestå av jobb. I juni fortsätter jag dock bara vid Fäboda. Sen nu i maj är det stafettkarnevalen också, så dit försvinner en helg. Hoppas att maj går snabbt så vi kan få sommar och sool!!

Nu när maj kommer så tänkte jag bjuda på en tb till Paris resan i maj förra året. Det är en stad jag absolut nångång vill tillbakas till, så fin stad! När vi var där hade vi ett toppen väder, vilket gjorde allt ännu bättre. Så här kommer några (många) bilder från Paris resan 2014.










Närmaste resan just nu är Mallorca till hösten, det ser jag fram emot. Men nu först ska vi ha sommar här hemma.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar